My gosh, ik boekte een sessie Access Bars met de kiné op de hoek!

 Mannekes, mannekes.. 

Ik had mijn vorige post net geschreven toen ik werd teruggebeld door de kiné op de hoek. Ik had hem gisteren gesms't en hij belde me terug. Ja.. ik wilde iets vragen.. ik wil hem een ontspannende sessie aanbieden omdat hij al bewust bezig is met het lichaam en de geest. Het lijkt me een verrijking.

Of ik dus bij hem kwam solliciteren.. en waarom koos ik hem uit? En nog een paar vragen van zijn kant uit enzo staat hij wel open voor een ontspannende sessie komende dinsdag! Whoop whoop! Ja, het was intens en oncomfortabel. 

En ja, het is MEGA WIJS dat ik mezelf diene kado gegeven heb, die ervaring!! Haha.. ineens merk ik een boost op van goesting om mezelf nog meer zichtbaar te maken!

Here I go!

Comments

  1. Gisteren ben ik er geweest en man man.. wat een interessante ervaring! Zoveel informatie dat ik kreeg over zijn beleving van de Access Bars en zijn eerdere ervaringen met andere methodieken. Het gaf me een boost en dankbaarheid om nog meer mensen te bereiken, om nog meer mogelijkheden aan te reiken!

    Ben jij geïnteresseerd?
    Prikkelt het jou om ook een proeverke van 30 minuten te ervaren?
    Reik uit en dan kijken we welk moment past.

    Wil je eerst eens kennismaken, dat kan ook!

    ReplyDelete

Post a Comment

Als je een reactie plaatst met je Google account hoef je niet te bewijzen dat je 'geen robot' bent.