Doorpakken meiske! ∣ Geld onrust keuze

Note: geen idee waar deze post heen leidt.. ik mijmer en schrijf.. 
Wees welkom om te zien waar jouw oog op valt. 
_ _

Ik merk op dat ik in twijfel ga.. hoe zit het nu met geld ontvangen?

Deze maand stelde ik vragen over mijn capaciteit om geld te ontvangen en als vanzelf kwam ik uit bij mijn seksualiteit (zie 2 vorige posts). Nu ik daarrond vele vragen heb gesteld en energieën heb geëlimineerd, valt het precies stil. Ik merk op dat ik me afvraag of ik nog wel goed bezig ben want ik heb aan mijn maatschappelijk assistente gezegd dat ik een B- plan zou creëren.. ben er nog niet aan begonnen. Interessant dat ik kies om mezelf in vraag te stellen terwijl ik zoveel innerlijk 'werk' verricht. Ik volg de energie en die leidt me hierheen.. Meiske toch.. erken, erken, erken!

Geld is eigenlijk een bonus bovenop hetgeen ik creëer. 

De reden om iets te creëren, is omdat het me vervult van dankbaarheid. Geld op zich is geen de reden om iets te creëren, ondanks dat in deze realiteit wél belangrijk word gemaakt. Eigenlijk feitelijk heb ik het altijd plezant gevonden om louter creatief bezig te zijn - om met mensen te babbelen over het leven - om te delen wat werkt voor mij en wat niet - om een hand uit of toe te steken - om op blote voeten in de tuin te werken met mijn handen in de aarde - om grafisch vorm te geven - om te fotograferen van (heel) dichtbij - om louter te zijn in awe voor de natuur - om op terras in de zon te zijn met een kop verse koffie - om onderweg te zijn.. zonder meer.

Bewust gewaarzijn, plezier, genieten, verbinden, delen..

Ergens ben ik gaan geloven dat geld numero 1 is om te doen. Ja geld is doen. Geld is eerst studeren, een diploma behalen, werk vinden en zien dat ge een goei loon hebt, geld is onkosten betalen én daarna doen wat je leuk vindt.

Ik ben er inmiddels achter dat dit niet mijn levensstijl is.

Ik wil altijd zijn en doen wat ik leuk vind. Hoe wordt het nog beter dan dit? Wat is er nu mogelijk?
Ik wil alle leugens die ik nog leef, elimineren want wat ik geloof over geld, klopt niet. Hard werken mother fucker?! Ja mehoela. Zekerheid hebben voor later? Nope. Geloven dat ik in problemen kom zonder (jaar)plan, structuur of spaargeld. Been there, done that.

Nu is het tijd voor iets anders.. met losse handjes!
Zie is! Zo kan het ook!

Het is puur een kwestie van DURVEN zijn.
  • Zijn in het moment.
  • Kiezen wat licht is. Waar.
  • Bereid zijn oordeel te ontvangen.
  • Weten wat waar is.
  • Bereid zijn mensen uit mijn leven te zien gaan omdat ik anders kies.
  • Bereid zijn om alles te zijn dat ik in wezen ben.
  • Bereid zijn om alle aspecten van mezelf (verwijten naar anderen toe) te erkennen. Alle conclusies, oordelen, projecties, besluiten, definities, separaties en verwerpingen die dat niet toelaten, vernietig en ontcreëer ik nu. 
  • Ben ik bereid de sexy hoer te zijn die ik werkelijk ben?
  • Ben ik bereid de dominante bitch te zijn die ik werkelijk ben?
  • Ben ik bereid om mijn seksualiteit te gebruiken om aandacht te krijgen?
  • Ben ik bereid de manipulator te zijn die ik werkelijk ben?
  • Ben ik bereid de verleidster te zijn die ik werkelijk ben?

Ben ik bereid de persoon te zijn die anderen veroordelen?!

Hoeveel oordelen ben ik bereid te ontvangen?
Ben ik bereid om voorbij de DONT’S van deze realiteit te kiezen?

.. wat gaat dat voor mij creëren?
_ _


Als jij voorbij zou gaan aan de échtheid van deze realiteit, 

wat zou je dan kiezen?
wat zou jij creëren?
wat ben jij bereid om te zijn?

Deel het in een comment. ;c)

Comments