Living Beyond Distraction ∣ weten

Klik erop voor vergroting

Wat als de sleutel tot alles bij jezelf ligt?

En wat als jij bereid bent om de deur te vinden in jezelf die toegang geeft tot oneindige mogelijkheden?  En wat als het alles van je vergt om anders te kiezen. Om vragen te stellen. Om te erkennen dat je bewust of onbewust kiest voor iets compleet anders dan dat wat je eigenlijk wilt?

In mijn reis naar JustBeing Me ben ik er vaak achter gekomen dat mezelf zijn iets compleet anders is of was dan ik ooit voor mogelijk hield. Het werd alsmaar interessanter! 

Ik reik je met plezier deze vraag aan en nodig jou uit om deze (als een mantra) keer op keer te vragen (min. 30x per dag) zonder het zelf te beredeneren. Laat de inzichten, de oneindige mogelijkheden tot je komen.. En alles wat jou niet toelaat het waar te nemen, te weten en te zijn, wil je dat nu vernietigen en ontcreëren alsjeblieft?

Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen, deel ze gerust in een comment hieronder.

Comments