Geld en sexualiteit ∣ keuze

Wat heeft het één met het ander te maken? Alles.

Ik merkte op dat februari de maand was om mijn interessante points-of-views (zo mooi gezegd in het Engels) over geld te onderzoeken. De spiegeling kreeg ik door de bezorgdheid van mijn maatschappelijk assistente van het OCMW. 

Ik ging vragen stellen over wat ik nog niet bereid was om te weten en te zijn dat als ik dat wel zou zijn, geld naar me toe zou stromen. Ik volgde de energie en kwam vanzelf uit bij mijn seksualiteit. De erkenning van het complete plaatje 'alles' (willen) zijn.

En laat dat nu een zeer interessant onderwerp zijn waar ik tot hiertoe wat belevenissen heb gecreëerd die mijn besluiten- conclusies - (ver)oordelen - verwachtingen - definities - projecties - verwerpingen en separaties hebben bevestigd. 

Seksualiteit is kei lekker en gaaf en magisch en bijzonder!
Seksualiteit is onveilig, bedreigend, verplichtend..
Seksualiteit is onbereikbaar.

Een pingpong spel tussen komen en gaan. 
Erkennen en ontkennen. 
Adoreren en verafschuwen.
De non en de hoer.

Ditmaal ben ik bereid door te kiezen en vooral te erkennen wat ik tot nu toe nog niet kon of wilde kiezen. Geen goed of fout, juist of verkeerd. Enkel keuzes. 

Wat is jouw interessant point-of-view hierover?
Laat het weten in de comments.

Comments