Als een onbevangen kind c;)

Wat als je elke ochtend, op een gekozen moment of om de 10 seconden alles aan conclusies, definities, besluiten, oordeel, projecties, verwerpingen, verwachtingen, verwijderingen.. teniet zou kunnen doen?


OM als een onbevangen kind waar te nemen. Hoe zou dat zijn?

Wat zou je dan kiezen?
Zonder definities die bepalen hoe iets moet zijn of niet.


Zonder referentiepunten
Onbevangen en open, jezelf en je wereld aanschouwen, ervaren en vooral creëren. Zonder jezelf te vergelijken met anderen. Zonder jezelf verkeerd te maken, kleiner dan je werkelijk bent, onzichtbaar. 


Vol overgave in het moment in 'awe' voor alles wat is. Vol begeestering een vlinder achterna.. van het één naar het ander om daar mee te zijn én iets aan toe te voegen van sprankels.. Lijkt mij héérlijk!


TIP ‘maak jezelf onbevangen’
Kies je moment uit, na het wakker worden bijvoorbeeld én zeg:

"Alles wat ... (vul in*) gisteren was, vernietig én ontcreëer ik nu. Alles wat ik beslist heb dat goed, écht of waar was wat betreft .. (vul in) gisteren - vernietig en ontcreëer ik nu allemaal."


* ik - mijn lijf - mijn onderneming - mijn leven - mijn relatie met mijn partner, kids, ouders, baas, instanties, geld.. Kies datgene wat op jou van toepassing is.

Word onbevangen
Haal het oordeel eruit én vergroot uw potentieel om iets anders - onbegrensde mogelijkheden te creëren.

Comments