Als reactie op een fb bericht..

Note: deze post ontstond als een reactie op een bericht van Corine Plazier-Prinsin in de fb groep 
Gewoon Slim Zijn wat het één en ander in me naar boven bracht aan bewustzijn. Met haar toestemming heb ik haar bericht hier geplaatst.
_ _

Het aftellen is bijna begonnen, 2020 laten we achter ons. 

Een bewogen jaar waarin niets was wat het lijkt te zijn en alles is wat het lijkt 
te zijn...
Een jaar van het tegenovergestelde, het jaar van uiterste...maar ook een jaar 
van groei, van keuzes en van zelfreflectie..

Ik ben super dankbaar voor deze groep, die in juni is opgezet door Merlijn Wolsink.
Een groep van samenzijn, samen delen, een steun in de rug, een groep van thuis komen,
van verbinding en groei! 

Dankbaar voor jullie en voor Merlijn!!
Je hebt mij zoveel gebracht lieve Merlijn en ik weet zeker dat ik niet alleen voor 
mezelf spreek...

Je aanwezigheid, facilitatie, humor, energie, scherpzinnigheid en aanmoediging 
geven altijd weer de motivatie om door te blijven kiezen en de vraag te blijven!
Ik wens iedereen een hele mooie en magische jaarwisseling en 2021 kom maar op!! 

Welke Energie, Ruimte, Bewustzijn, Keuze Magie, Mirakels, Mysteries en
Mogelijkheden zijn wij dat als we het volledig zouden erkennen, het alles 
zou overtreffen met totaal gemak, vreugde en glorie? 

Cheers!
-Corine Plazier-Prins
 
- -

Dankjewel Corine, 

dat heb je alweer mooi samengevat en verwoord, die sprankelende energie van 2020 en 2021. 

Benieuwd welke keuzes ik dit jaar zal maken. 

Ik heb al enkele waar ik tegenaan liep die ik al jaren met me meedraag.. in 2021 zijn er MEGA 
veel 10 seconden om een andere keuze te maken. 

Whoop whoop! Wat gaat dit voor mij en mijn omgeving creëren en de 350.000 waarmee ik 
energetisch verbonden ben? 

Ik wil alvast elke Nederlander of aanwezige in Nederland bedanken voor het MAGISCHE 
vuurwerk dat ik gisteren en gisterennacht heb aanschouwd! Elk jaar sta ik te juichen als een 
klein kind van immens plezier! 

Het heeft gewoon iets magisch, iets groots, iets expanderends.
Ik heb intens genoten! 

Als zoveel mensen (al) kiezen om 2021 zo te starten, man man wat gaat dit nog creëren? 
Het sterkt me dat - wat ik ook denk waar te nemen om me heen - KEUZE het belangrijkste is. 

Waar KIES ik voor?

Ik kies ervoor om dicht bij mezelf te blijven én om in
de vraag te zijn. 

En ook om in 2021 te erkennen dat er verschillende realiteiten zijn. En iedereen vrij is om te 
kiezen welke versie die wilt. Of het nu uit conclusie is of niet. 

Daar zit nog een uitnodiging in voor mij om iedereen in zijn of haar versie te laten zijn. Geen 
overreding meer, geen veroordelen meer.. want ja het zijn allemaal spiegels van mijn eigen 
IPOV's (interessante point-of-view).

Als ik aflopen half jaar alle verhalen had geloofd, die ik ervoor aannam als waarheid. Over de 
controles, de boetes, de afgang van de wereld, de fraude, het gevaar, dit.. dat.. dan was ik verder 
en verder onder een steen gekropen en had ik me slecht, onveilig, bang, gefrustreerd, boos en .. 
gevoeld. Pff nu ik dit type word ik een contractie in mijn buik gewaar.. Zwaar heel zwaar.. jeetje.

Ik KIES ervoor om in 2021 mijn oervertrouwen boven te halen, af te stoffen en een schoon 
plekste te geven in mijn huis, in mijn lijf.. in mijn zijn. Ja.. hoe intens het ook is op momenten, 
ik word gewaar dat ik hier naartoe geleid word.

WETEN dat ik altijd geleid word door het Weten zelf. Ha! Hoe bijzonder. 
Tegelijk ook intens op momenten zoals ik al zei omdat ik alle conclusies, projecties, verwach-
tingen, besluiten, oordelen, separaties en verwerpingen mag afstrippen. 

In 2020 ben ik daar al aardig mee bezig geweest. En zoals het is met elk pad dat klaar ligt om 
betreden te worden, worden de steppingstones pas zichtbaar als ik klaar ben voor de volgende 
stap: het loslaten van referentiepunten

Wie ben ik zonder deze?
Wat is er allemaal mogelijk voorbij referentiepunten?
Heb ik het lef?

Ben ik bereid om te zien wat zich openbaart als ik de volgende 
steppingstone betreed? 

Wat als net daar alles aanwezig is.. 
- dat ik nu nog veroordeel en zelf ben/doe/voor kies?
- waar ik nu nog bang voor ben?
- om zo grootst te zijn als ik werkelijk ben zonder oordeel?
- om mezelf te zijn met altijd onbegrensde mogelijkheden om altijd te kiezen  
  voor wat beter is. Lichter.
- aan mensen die dezelfde keuzes maken vanuit het Weten?

Enfin Corine, 
jouw post brengt weer het één en ander in me naar boven aan bewustzijn. 

Wow! Ik ben ietwat gespannen merk ik. 
Interessant hmm diepe zucht.. Interessant alweer een diepe zucht.. nog één.. 
Interessant.. Interessant..

Merci ook aan Merlijn Wolsink en Renée Brillemans voor hun geïnspireerde actie om de 
open groep te creëren en daarmee zoveel mogelijkheden die bij mij al een andere wereld 
creëerden in 2020!

Whoop whoop! 

Op naar 2021 magische mysterieuze miraculeuze mogelijkheden!!
Dank voor alle bijdragen in deze groep die gericht zijn op keuze en magie, mogelijkheden.. 
in de vraag zijn.

Heb een magisch expanderend 2021!

Comments