Doorheen tijd en levens ∣ Keuze

Gisterenmiddag ontstond zomaar een clearing (vraag om verschillende energieën op te lossen) die een energieverschuiving bij mij teweeg bracht: geeuwen, tranen.. "Wat heb ik nog niet erkend dat een keuze is, dat als ik dat wel zou doen alles (gaande in de wereld aan controle en onderdrukking) zou verdwijnen?"

Ik bleef het non-stop herhalen

Vanmorgend kwam ik door een gesprek in een spanning terecht én ben in de vraag doorheen tijd, dimensies en levens gegaan waarin ik altijd koos om me ondergeschikt te maken omdat ik niet geloofde in mijn eigen levenskracht. Levensvonk.

Ik kwam steeds bij onderliggende lagen uit:
- ik ben op mijn hoede voor een onverwachte aanval
- ik doe het niet goed
- bang voor lijfstraffen
- onthoofding
- kettingen aan mijn enkels (slaaf)

Ik bleef energieën elimineren en heb demonen naar huis gestuurd. Ook alle keren dat ik diegene was die anderen hun levensvonk, adem, vrije wil en keuze ontnam, heb ik erkend en geëlimineerd. Geeuwen, tranen, schudden, boeren, scheten.. zovéél energie verzet!

De kracht van keuze her-inneren

Ik heb mezelf zien staan, naakt met mijn armen open en beseft wat mijn ware kracht is: KEUZE

Keuze voor waarheid. 
Keuze voor meer mogelijkheden. 
Keuze voor weten dat er meer mogelijk is. 
Dan ben ik werkelijk vrij!

Ik ben niet afhankelijk van wat iemand over mij zegt. Lijfstraffen bestaan niet als ik ze geen levensadem geef. Als ik stop met mezelf onderdanig te maken (lot onderga); als ik stop met te geloven dat dit de enige uitkomst is. 

Als ik niet mijn vrije wil afgeef. 
Zoiets.. de ervaring is nog aan het landen.. Benieuwd wat er nog volgt.

Wat heb jij nog niet erkend dat een keuze is,
dat als jij het wel zou doen alles* zou verdwijnen?


Alles wat dat is maal een godziljoen, wil je dat nu vernietigen & ontcreëeren ajb.? rwgbpp9sbb
_ _
*controle en onderdrukking in de wereld

Comments