Wat wist ik in februari?

Begin dit jaar koos ik ervoor om elke maand een e-mail signature te maken afgestemd op de energie van de maand. Qua kleuren en vragen om de energie van onbewustzijn naar boven te brengen. Om waar te nemen, te weten en te zijn en te kunnen ontvangen wat je wilt ontvangen. Door bewust te worden van onbewuste energieën die (ongewenste) situaties en een realiteit creëren.

E-mailsignature 02.2020
Klik op het beeld om het te vergroten.

In februari nam ik de energie van verbinding waar en goh.. wat wist ik toen al? Als ik terugkijk naar de periode erna zékers nu na 9 maanden, hoe belangrijk verbinding is voor ons! 

Wat is er nog meer mogelijk met verbinding?


Orakelcollage

Zonet volgde ik de impuls om de e-mailsignature van dit moment te baseren op één (at random) van dit jaar, het werd die van februari. Vervolgens creëerde ik een orakelcollage afgestemd op de huidige energie en werd gewaar dat ik het geheel aan mijn e-mails wil toevoegen. Om meer bewustzijn uit te nodigen waar mijn e-mails terechtkomen.

E-mailsignature - orakelcollage 11.2020


Ik heb mijn eigen interpretatie en nodig jou uit om de jouwe te ervaren. 

Merk op wat je merkt:

  • Waar gaat jouw aandacht naartoe? 
  • Welke woorden, zinnen, kleuren..vallen op?
  • Waar worden jouw ogen naartoe getrokken?
  • Wat is de energie die jij waarneemt?

Wat kan jij kiezen om vandaag meer verbinding te ontvangen?

  • Word je gewaar dat je verandering wilt?
  • Welke deuren gaan voor jou open als je kiest voor jouw waarheid?
  • Wat merk je op in jouw omgeving?
  • Wat weet jij?


Heb je zin in een persoonlijke boodschap, op maat?

Afgestemd op jouw energie en leven. Nodig me dan uit. 
Mijn Aanbod van het moment, zie #01 MAGISCHE MOGELIJKHEDEN.

Ik draag met plezier bij aan jouw energie, ruimte, bewustzijn, magie, mirakels, 
mysteries en mogelijkheden én verandering! §

Keuze creëert.

Welke keuze kies jij?


Comments