Organisch Ondernemen, noem ik het

Er is niks zaliger dan dat! Voor mij. c;) 
Momenteel zit ik knus tussen dekens en een dons, kussen op mijn zetel 
aka bed aka lounge. Ha! Zelf in elkaar gestoken, 2 zitzakken, een bedframe, 
een matras, dekens, een kussen..

En ik ben bezig aan mijn blog en schrijf teksten en haper en haper waar 
In ieder geval was ik ineens weer suupr blij en dankbaar voor de mogelijkheden
beschikbaar om hier zo knus te zitten met mijn laptop op mijn schoot!

Organisch Ondernemen, zo noem ik het

Want, ik denk 2 maanden geleden, sliep ik nog op de zolder en zat ik
in de traphal met mijn laptop.. En sinds een goei 3 weken werd ik 
op een avond gewaar dat ik dus op mijn zetel zou slapen en koos ervoor.. 
Hemels! Het voelt aan als kamperen.. De rolluiken van de raam aan de straat 
gaan weer naar beneden 's avonds na een jaar open te zijn geweest.

Ik wissel nogal eens van kamer, ook om te slapen, dat kan in dit huis. 
Er zijn verschillende kamers en mogelijkheden.. En man man.. ik word 
daar zoo blij van! Gewoon doen, gewoon kunnen.

Ook al merk ik wel eens op dat mensen in mijn omgeving gefronst 
opkijken als ik zeg waar ik slaap. Want ja .. blablabla ipov.

Enfin, creëren en mogelijkheden dus én de energie volgen én 
switchen als ik het gewaar word. c;)
Ik erken nu mijn aard en sta mezelf toe om ergens compleet begeesterd 
aan te beginnen, in te duiken, uit te spitten, vervuld van te raken.. 
sprankels sprankels..

Om het vervolgens te laten omdat mijn aandacht verschuift. Soms 
voorgoed, soms pak ik het weer op. En man man.. hoe ZALIG is het 
om mezelf daar toestemming voor te geven. Om écht in te zien dat 
ik zo ben: energie, ruimte en bewustzijn. Keuze Magie Mirakels 
Mysteries Mogelijkheden..

Wat een BIJDRAGE!

Ennezo.. organisch dus zonder voorop gezet plan, ik zie wel..
bijzonder fijn!

Een hele magische dag toegewenst met onbegrensde mogelijkheden! 
Dag tovenaars van onze wereld.

Tania Maria - JustBeing Me


Comments