Organisch Ondernemen, zegt u?

Zoals je weet of niet ben ik bezig om mijn onderneming aka leven van zo'n vorm te voorzien dat ik op mijn manier in het leven kan staan.

Eigen foto's en thema's

Ongedefinieerd
Zoals ik eerder beschreef geef ik mezelf de mogelijkheid om vrij te organiseren wat mijn aandacht trekt in het moment. Ik laat mezelf toe iets in gang te zetten, het te laten rusten of  zelfs los te laten. 

Organisch.. zonder op voorhand te weten hoe of wat.
Ongedefinieerd..
zonder structuur, volgorde, eindresultaat of repeterend programma.

Ik merk zelfs als ik iets in een vast vorm wil gieten, het vanzelf stopt. Ik heb nog wel eens de neiging maja.. dan weet ik eigenlijk meteen dat het niet aan de orde is. Bijzonder dat weten.. Ja 't is écht meegaan in de energie, impulsen volgen, actie ondernemen en zien wie of wat met me komt creëren. 

Er komt wel wat vertrouwen bij kijken én loslaten wat de uitkomst betreft. Geen klassieke onderneming dus.. een vloeiende beweging.

Tijdelijk
Vanuit het ongedefinieerd ondernemen, ontstaan creaties die mijn volle aandacht hebben voor een onbepaalde tijd en ruimte. Meestal vanuit vervulling en ben ik zo geïnspireerd en geef ik spontaan een inzichtkaartje of een tekening of een inzicht collage of een spontaan gesprek met vragen die uitnodigen tot meer bewustzijn, keuze én verandering of een buurt-event, een geefmoment..

Ter inspiratie.. VRIJUIT GEVEN. Ik deel mijn levensinzichten, creaties en verbinding zolang de aandacht er is. Dat kan evengoed op aanvraag zijn..

Dus vraag gerust..
Wil je graag met mij iets in de wereld zetten, wees welkom! 

Donaties ontvangen
Omdat ik graag vrijuit geef, kies ik bewust voor het ontvangen van donaties. Dat geeft mij de mogelijkheid om ongebonden te creëren. Het vervult me om maandelijks vrije giften te ontvangen van iemand die geïnspireerd is door wie ik ben en wat ik in de wereld zet. Ik voeg altijd waarde toe in mijn dagelijks leven waar ik niets voor vraag. 

Geef een vrije gift wekelijks, maandelijks, een jaar..  of éénmalig.
Maximaal 30 euro per keer. Het liefst van al bouw ik een gemeenschap op aan vrienden en onbekenden die me sponsoren vanuit hun waardering en keuze.

Ontvangen uit mijn verlanglijst
Afhankelijk van het moment of de creatie, kies ik voor een directe uitwisseling in de vorm van een geschenk uit mijn verlanglijst.

Omdat het plezant is om direct te ontvangen. Tegelijk ben je vrij om zomaar iets uit mijn verlanglijst te schenken! Ben nu al benieuwd! 

Ik vind het zalig om gesponsord te worden voor wie ik ben en hoe ik in het leven sta. c;)

Eigen foto's en thema's


Comments