WAT ALS ER NIKS MOET VERANDEREN?

Note: mijmeringen.. Deze woorden heb ik geschreven op zondag 11 oktover 2020 om 14:06.
Toen ik op de overloop zat, door het raam keek en automatische de grijze wolk voor de zon veroordeelde:
"Alé.. ik wil de zon voelen, de warmte! Schuif eens op.."

_ _

zon regen donkere wolk

alles is energie
wat als - ondanks de grijze wolk die zon afschermt - de zon, droogte.. er is?

wat als ik mijn perceptie verander?
wat als het mijn perceptie is, de conclusies, besluiten en oordelen die maken dat ik het als ‘nat’ ervaar?
Wat is er mogelijk voorbij aan mijn aanname dat ..

Hoe kan ik de warmte van de zon blijven ervaren met een grijze wolk ervoor?

Is dat mogelijk?
Prompt verschijnt de zon én zie ik haar prachtige zonnestralen!

Wat als er niks moet veranderd worden?
Wat als ik enkel mijn perceptie hoef te veranderen?

Meer openen
Meer ontvangen
Wat als ik de filters, algoritmes van mijn realiteit laat gaan?

Wat is er dan mogelijk voorbij aan wat ik ooit mogelijk achtte?

Zuiver Bewustzijn.. show me.

Wat kan ik nog niet ontvangen, dat als ik het wel zou ontvangen, ik meer gemak, plezier en glorie
zou waarnemen, weten, zijn en ontvangen?


Wat als alles gaande in de wereld, overheid, mensen om me heen een antwoord is op mijn (vele) vragen?
Wat als het de afspiegeling is van de verwaarlozing van mijn potentie?

Van mijn Bestaan
Van mijn Magie
Van mijn Mysterie
Van mijn Mirakel
Van mijn Mogelijkheid

Van zuiver Bewustzijn, ongedefinieerd oneindige mogelijkheden..

Wat als ik mijn Bestaan erken?

Wat is er dan Magisch Mogelijk?


Comments