IN DE TOELATING ZIJN

Ik werd gisteren wakker half aanwezig in een droom over het toelaten van energie. In de droom had
ik een blogpost niet geschreven omdat ik vond dat er iets ontbrak. Er moest nog iets gebeuren vooraleer
het plaatje compleet was. Ik legde samen met een groepje een voedselbos aan. De energie van de bomen kwam door en wilde geschreven worden. Er kwam ook technologie bij kijken.. de droom vervaagt...

Concreet ging het over schrijven wat er gedeeld wil worden ongeacht of iets ontbreekt of niet. In de toelating zijn.. Schrijven als de energie zich aandient.

Zijn met wat zich aandient.

Voortdurend nodig ik Energie, Ruimte, Bewustzijn, Keuze, Magie, Mirakel, Mysterie en Mogelijk-
heden uit. Ik ben meer dan alle definities - projecties - besluiten - oordelen die ik ooit voor waar heb
aangenomen. Me belemmeren in mijn zijn, toelaten en ontvangen van wie ik werkelijk ben. 

Blogheader 2017

Ongedefiniëerd.

Dus stel ik vragen die om gewaar te worden waar ik handel uit onbewustzijn. Waar anti-bewustzijn
mijn potentie tegenhoudt.. én kom ik in situaties terecht die me het spiegelen.

CONCREET wat wilt Tania Maria?

Afgelopen weekend werd ik meermaals door mijn lief uitgenodigd om concreet te zijn. Om helder en
duidelijk te benoemen wat ik wil of niet. Echt opvallend dat deze energie naar boven komt. Enkele
weken geleden werd ik in 2 totaal verschillende situaties hier (op aangesproken) toe uitgenodigd.

CONCREET wat wilt Tania Maria nu eigenlijk zeggen?
CONCREET welke stappen zet Tania Maria?
CONCREET welk aanbod stuurt Tania Maria uit?
CONCREET wanneer is Tania Maria financieel onafhankelijk?


Al liep ik meermaals tegen weerstand aan.. ik was heel bewust van wat me getoond werd. Al zette ik
mijn hakken in het zand, kon met moeite luisteren naar wat hem dwarszat.. ik was heel bewust van
wat er gespiegeld werd.

Tegenwoordig weet ik als iets zich aandient ik het heb uitgenodigd,
al is het onduidelijk.

Zo werd ik afgelopen weekend eveneens gewezen op mijn aan en af relatie met mijn eigen seksualiteit.
Dat is voor een volgende blog. I’ll keep you posting.. c;)

Comments