ZICHTBAAR


© Tania Maria Vanhoof

Wat is het een tijd geleden dat ik hier actief schreef.

Vele posts, onderwerpen en thema's zijn beschreven
én nooit tot hier geraakt. Tot nu. Nu ik de woordenstroom
en energie hier ruimte geef.
Zoveel is in beweging tegelijkertijd, eigenlijk weet ik ni
waar te beginnen. Elke waarneming, elk weten, elk zijn,
elk ontvangst van bewustzijn is zo verweven met elkaar,
dat er geen begin of eind aan is. `


'Zoveel om op te noemen wat maakt dat het momenteel in mij stroomt. Zoveel mensen en organisaties die bijdragen aan mijn innerlijke
en uiterlijke verandering.'

Enkele weken terug volgde ik de impuls om mijn eigen nog meer zichtbaar te maken en heb deze blog
onderhanden genomen: enkele pagina's zijn weg, anderen compleet nieuw.
Helder en duidelijk benoemen waar ik voor sta op deze plek bleek minder evident. Eerlijk uitkomen
voor de gifteconomie bleek minder evident dan gedacht. Woorden bleven steken, zinnen stroomden niet.

'Deze blog verandert voortdurend.'

Ik ben vertrokken, alles staat er bijna op, juist hier en daar nog een aanpassing. De komende dagen
en weken zal ik hier posten over mijn inzichten, gewaarwordingen, verbinding, verwondering,
magie, mirakels, mysteries, potentie en bewustzijn. Mogelijkheden voorbij alles wat ik ooit
voor mogelijk hield. Ik blijf mijn inspiratie met jullie delen in woord en daad.

Tot de volgende!



Comments