*Minder drama: meer empathie

Lees ik in een artikel over De Kracht van Spiegelen 
Ja dat is wat ik wil. Meer empathie, minder drama. Zoals ik eerder al schreef, wil ik zo niet zijn. En heb ik al ontelbare keren tegen mijn lief gezegd dat ik mijn drama beu ben. Het zorgt voor stress, is een uitbarsting van opgehoopte onmacht. En het helpt mij & mijn communicatie met mijn lief niet.

Man man..
Vrouw, vrouw..

Wat ben ik blij dat ik vanmorgend toch vroeg ben opgestaan
Dat ik de impuls/drang voelde om de radio aan te zetten.
Dat ik Patricia van Lingen bezig hoorde, nét toen ik over mijn bewustzijn in spiegelend gedrag geschreven had.
Dat het boek een antwoord op mijn gebeden is. Van afgelopen weekend, dagen..

synchroniciteit alom
Danku danku danku
aan mezelf dat ik mijn buikgevoel heb gevolgd.

Piekmomenten & afstemming volgen elkaar op
En dat dankzij mijn eigen bewustzijn, Joe Radio, de mensen met wie ik in gesprek ga.

Empathie dus..

Ik lees snel verder, ben zoo benieuwd!
Excited!

_TM

Comments