BEING: wat er allemaal anders is

Nu het weer September is en ik om mij heen reclame zie van mensen die cursussen geven, opleidingscentra die flyers in de bus steken.. valt het me op hoezeer ik veranderd ben. En wel de laatste 2 jaren. Sinds ik meer en meer uiting gaf aan dat weten in mij dat ik mijn leven anders wilde inrichten.

Anders dan menigeen

Ik merk hoezeer ik ni meer bezig ben met chakra's, gronden, de juiste voeding binnenkrijgen, coaching gesprekken voeren, workshops volgen.. Al hetgeen ik jaren heb gedaan om mezelf (beter) te leren kennen. Al die jaren van persoonlijke gesprekken. Doorleven en beleven van emoties, ervaringen..

Op mijn Reiki graad na, gebruik ik eigenlijk niks meer in het bijzonder. Om mij beter te voelen.
Ik heb alle wijsheid ontvangen nodig toen. En nu ben ik al enige tijd op weg met mijn eigen. Mijn eigen wijsheid en vooral de flow van anderen, zijn mijn bouwstenen van het moment.

Het feit
Het besef
dat ik in elk moment kan vragen om wat ik wil.
dat ik zelf kan beslissen wat ik wil ervaren.
dat ik goe ben zoals het is.
dat ik alles al heb, nu.

Man man.. hoe anders is dat. En tegelijk hoe vanzelfsprekend ook.

No more tools om mensen aan te trekken. Geen trucs meer om geld te verdienen.
Mm.. enkele weken terug viel me op hoe fijn het voelt om (bijna) nergens meer direct naar de prijs te kijken. Als ik online naar villa's kijk, naar badkamer meubelen, prachtige keuken,.. eigenlijk naar alles, kijk ik ni meer naar de prijs.

Da geeft mij een gevoel van expansie 

Dat heerlijke idee dat het er is voor mij, op mijn maat gemaakt. Gemanifesteerd. Waaw!


Dus ja.. ik ben veranderd.
Laat ik mij mijn instant manifestaties maar zien. Toelaten. Nu.


Zonder eerst nog het één & ander te hoeven doen. Doorleven.
Enkel voorvoelen en voorpret.

So simple.

Comments

  1. En ondertussen ontvang ik bevestigingen van mijn verlangens op dit moment bij de vleet. het stroomt héérlijk!

    ReplyDelete

Post a Comment

Als je een reactie plaatst met je Google account hoef je niet te bewijzen dat je 'geen robot' bent.