FEEL: HAPPY

Klik op foto voor vergroting

Zaterdagsgevoel..

Een ligstoel nemen, lekkere melk opschuimen en bij vers gezette koffie uit Ethiopië gieten.
Mmm.. genieten van dat prachtige beeld van witte melkschuim met een lichtbruine tint erdoor..

Sunshine is here..

Een heerlijke smoothie met amandelmelk en koeiemelkschuim.. mm.. zo vol in mijn mond!
Mijn laptop op mijn schoot. Lekker nog in mijne pijama buiten in de zon! Rust om me heen,
een vliegtuig in de lucht (anker van een zondagsgevoel), het ruisen van de bladeren van de bomen,
prachtige klanken van een vogel en William Pharrell die over Happiness zingt..





En de honden die naast me liggen.

Alles dat er gewoon is

Bomen die groeien, hoef ik niks voor te doen.. grote Eiken,  Tamme Kastanje,  Rhododendron
en zoveel anderen die ik van naam niet ken. Mm.. overvloed. Zomaar aanwezig. Die zachte wind
die mij streelt. Al die groene blaadjes om mij heen, afgewisseld met geel, wit, licht roos, oranje,
donker roos, paars, ..







Op zoek naar de juiste schrijfwijze voor Happiness, zie ik een link naar Authentic Happiness staan.
Ik klik door en kom op deze pagina terecht. Zomaar zonder écht te lezen klik ik op:



En kom ik uit op een vragenlijst.. die gaat over statements over de wereld waarin we nu leven.

"This research study aims to explore how individuals generally think and feel about the world
We hope to learn more about how people think so that, eventually, we can help people live better 
and more fulfilled lives.

You might find the survey enjoyable or gain some new insights from it. Furthermore, this research 
is part of a research project that may be used in the future to help individuals such as yourself 
better understand themselves and live in ways that lead to greater well-being.

Klik erop voor vergroting
En das ni voor niks denk ik dan en vul de lijst in.


Comments