FEEL: CHALLENGES

And so it is..

liep Saar, de oudste hond ongeveer 07:15 mijn slaapkamer binnen . Ik schoot wakker!
En hield me van de domme maja ik was wakker en aandachtig. Vroeg me af of ze er nog was of ni.
Dus ja dan maar op de klok gekeken en pfff.. way to early!

Maja gisteren was mijne gsm plat dus vroeg ik aan het Universum om mij op tijd wakker te maken. And so it is. Dit is blijkbaar mijn uur.

Challenges!
Zoals ik gisteren gechallenged werd om mezelf lief te hebben ongeacht hoe ik me voelde. Zo heb ik mij ingeschreven in 2 andere challenges die via via op mijn pad kwamen.

De één is gelinkt aan de wet van afstemming & universum via begeleid door Lana Slafer
De ander is gelinkt aan goed voor mezelf zorgen & doen wat ik graag doe begeleid door Amber Bonnici. Lana heb ik jaren geleden al gevolgd via een andere blogster. Ik weet nog hoe ik het fascinerend vond! Amber is compleet nieuw voor mij. Ik ben benieuwd!




Comments