FLOW: GETUIGE zijn van groei

Ik ben dankbaar
blij
verrast
verwonderd

hoe mooie het leven is,
hoe rijk,
hoe overvloedig
voor mijn vrienden
voor mijn lief.

Hoe mooi om getuige te mogen zijn
van hun groei,
hun toelaten,
hun erkenning van manifestaties,
hun pad,
hun open zijn,
hun eigen verwondering,

Te mogen proeven
ervaren,
aanzien,
aanschouwen,
voelen,
aangeraakt worden door..





Hun verlangens
hun dromen
hun ontvangen kado's
groots
overtreffend

En ik zit hier in de prachtigen hof
de laatste warme zonnestralen in me op te nemen


Klik erop voor vergroting

De laatste zonnestralen die in den hof vallen. Neem gewoon de ligzetel mee.. en de honden gaan me me mee elke keer als ik opschuif!


Klik erop voor vergroting

En door de verhalen, ervaringen die ik hoor, die mij verteld worden. Het plezier dat ze delen.
De vervulling.. mm..

Dankbaar ook voor een super lieve vriendin die mij lekker eten kado gaf. Ik zit te smullen en voel me een pak beter!

❤︎ you!


Comments