* VERNIEUWING: mijn blog is (weeral) toe aan verandering

Het is weer zover. Het kriebelt & er schuurt weer wat
Teksten die aan verandering toe zijn omdat ik zelf weer wat ben veranderd. Alles voelt weer wat anders dan voorheen. En zo ook de header. Jaren heeft het voorgaande erop gestaan, heeft de verandering doorstaan. En nu voelt het al een tijdje aan dat er iets nieuws mag komen. En ik wist ni wat. Totdat ik de impuls kreeg om mijn kernkwaliteiten aan de muur te hangen. ;c)

Header blog 2016

Dus de voorgaande header is vervangen door deze:

Header blog 2018

Ook het menu/pagina's heb ik aangepast aan wat er nu speelt in mijn leven
Omdat ik steeds meer overzicht krijg op mijn levensbezigheden. Ook wel job of werk genoemd. En werk voldoet eigenlijk niet (meer). Want gewoonweg Zijn & doen is dat mijn leven typeert.

Sinds de verhuis is dat een leefloon aanvragen, op zoek zijn naar hulpinstanties, mensen aanspreken, nieuwe vrienden maken, vrijwilligerswerk bij Theaterwerkplaats Het Gevolg, Wijk-Werking bij een particulier. En blijven voelen wat ik plezant vind. En mezelf daarmee (blijven) verbinden.

Ik blijf me dan ook verbinden met dat wat me voortdrijft
En ben in traject bij het GTB, kortgeleden met een 2-jarig jobcoaching gestart bij Route 11. Allemaal mensen die mij ondersteunen. Zo ook Samen Plannen vzw, die mijn rode draad naar mijn droomleven mee vasthoudt. En T100 een clubje mensen die houden van interculturele dialoog & mensen betrokken wil maken bij de politiek. Want ja, ook daar valt het één & ander te realiseren.

En zodus.. een bezige bij. Om mijn eigen basisveiligheid te creëren.



Comments