FLOW: volgen

Hmm.. de laatste 2 weken
heb ik weer zin in grafische vormgeving.

Al mijn talenten komen en gaan,
als eb & vloed.

Vroeger vond ik dat lastig
vooral toen ik nog geloofde dat ik slechts 1 talent
moest kiezen om daarmee mijn prospecten, klanten
te behagen. Om hun probleem op te lossen met dat talent.

Als vervolgens dat talent op de achtergrond verdween
en een ander om aandacht vroeg, vond ik dat vervelend.
Want ja, nu had ik er geen zin meer in.
Wat dan hé?

Ondertussen weet ik wel beter. Mogen mijn talenten
komen en gaan. Want ik weet dat de flow altijd op tijd is.

Mariëlle Duijndam heeft mij geleerd nog meer te vertrouwen
op mijn intuïtie, mijn eigen flow, hoe ze zich ook aandient.
Want dat is goddelijke timing.

Zij zegt dat als ik gewoon blijf doen waar ik zin in heb,
er vanzelf mensen zijn die daar ook zin in hebben.
Ik hoef me niet af te stemmen op een ander,
enkel op mijn eigen stroom.

Waaw dat gegeven is zoo zalig!

Klik hier voor mijn vormgeving van deze week.


Fragment uit een NB
Klik op de foto voor vergroting

Comments