Meteen de ruimte en rust in jezelf door Access Bars

Wat zou het van je vergen om bereid te zijn de energie te leven, van wat jij wilt dat jouw leven zou zijn, zodat het kan verschijnen?
- -

Waarom wachten tot je eindelijk op vakantie kan om dan eindelijk je hoofd vrij te maken, om ruimte en ontpanning in je lijf te ontvangen.. Dit kwam zomaar op in mijn gewaarzijn deze week. Ik geef Access Barssessies én weet uit eigen ervaring dat dit meteen verlichting, ruimte, rust, ontspanning, compleet wegdrijven in slaap.. teweegbrengt. Het is een gentle manier om jezelf op de eerste plaats te zetten. Juist op momenten dat de omgeving rondom jou druk is. Dat op school veel van je gevraagd wordt én je niet mee kan, niet meer hoort wat er gevraagd en gezegd wordt. 

Hoe zou het zijn om jezelf de ruimte te gunnen van compleet niks hoeven?

Hoe fijn zou het zijn als je wekelijks expansie kunt ervaren? Om buiten je vakantiedagen eenzelfde ervaring te creëren. Ik schrijf dit omdat ik een mega vervullende week erop heb zitten. Sinds vorige week donderdag geef ik elke dag 30 minuten Access Bars sessies aan diverse mensen. Mensen met ervaring en zonder ervaring. 

De ervaringen zijn telkens uniek en bijzonder.

Elke keer ben ik dankbaar dat ik ruimte creëer waarin mensen zich kunnen neerleggen om 30 minuten lang niks te hoeven. Ze mogen opnieuw de ruimte dat ze werkelijk zijn, innemen. Ze mogen hun lijf weer aan het stuur zetten. Ik raak zacht punten aan op het hoofd en dat is al. De hersenen doen de rest.. een unieke ervaring. Mmm..

 

Wil jij dat ook eens ervaren? 

Ik geef sessies bij mij thuis en op De Stuyfplek in de Parkwijk te Turnhout. Stuur een e-mail naar info@justbe.nu met de mededeling dat je een sessie wilt ontvangen. Dan vinden we een plek voor jou én jouw familie en/of kinderen.

Ik kijk er naar uit!

Comments

  1. Vanuit de Stuyfplek in de Parkwijk geven we mensen ruimte om te experimenteren met hun passie en talent. Ik had het geluk om al twee sessies van Tania Maria te mogen ontvangen. Warmte, overgave, zachtheid en rust zijn woorden die voor mij het best passen om mijn ervaring te beschrijven. Dankjewel Tania Maria voor je passionele bevlogenheid!

    ReplyDelete
  2. Oh, dat is bijzonder om te ontvangen Eva! Wat een geschenk. c;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Als je een reactie plaatst met je Google account hoef je niet te bewijzen dat je 'geen robot' bent.