INSIPR: Goddelijk Bewustzijn & de perfecte uitdrukking vd intentie

Zonet had ik een gesprek met een vriend die uitreikte na mijn verzoek tot persoonlijke ondersteuning. Hij heeft mij verteld over het Goddelijke BewustZijn dat alles regisseert. En dat ik, het fysieke zelf, slechts de beleving ben van het script, het ontwerp of thema dat mijn Hogere Zelf geschreven heeft.

Dat ik zo het vertrouwen mag vinden in alles wat ik ervaar, hoe chaotisch ook

Mwa.. ergens nog wat abstract & tegelijk ook aan het zakken
Dus alles wat ik meemaak, is volgens hem, goddelijk. En hoeft dus niet weg. Alles wat spontaan in mij opkomt (hoe lelijk ook; hoeveel oordelen ook getriggerd worden) is gewenst door mijn Hogere Zelf.  Niks is verkeerd, het is altijd de bedoeling. Ook als ik er tevergeefs niet uit geraak, uit de negatieve gedachten & ellendige gevoelens.. ook dat is ok. En misschien mag ik wel dieper zakken in de pijn om dan tot een punt te komen dat ik van pure onmacht & wanhoop ni meer weet wat te doen. Er een oplossing komt, het volgende puzzelstukje van mijn goddelijk geheel (overzicht).

Mmm.. interessant gesprek. En ergens lucht het op, toch wel.. te weten dat het allemaal ok is wat ik ervaar, doe of zeg.

Gelukkig zijn met wat er Nu is

Is de boodschap. Denken dat ik iets beter had gekund of anders had kunnen doen, is een illusie. Want het is de perfecte uitdrukking van de intentie van het Hogere Goddelijke Bewustzijn (HGB). Ja amai..
Dus de negatieve momenten die ik ervaar is eigenlijk Heilige Perfectie. Is 100% gewenst (om dit zo mee te maken) door het Al. Het is dé bedoeling.

Dat wat gebeurt is altijd de bedoeling!

Ik hoef er niks tegenin te brengen. Dus zelfs de "shitmomenten" = GODdelijk. Wow sèg! Alles wat ik meemaak = essentieel onmisbaar, de goddelijke, heilige orchestratie. Man man..

De regisseur is het Hogere Zelf, die 'het' via mij beleeft

Ja dat heb ik al eerder gehoord & gelezen. Enfin.. het Eén wordt uitgedrukt in Alles. En is enkel 1 multidimensionaal wezen, dat zich uitdrukt in alle bestaan. Er is slechts 1 bewustzijn, het Hogere Zelf. Mijn wereld (fysiek) en iedereen die er in voorkomt & meespeelt.. is de uitdrukking van dat zelfde Hogere Zelfbewustzijn. Vergelijkbaar met een poppenspeler die 2 personages uitbeeldt. Die stem geeft aan de 2 & slechts 1 bewustzijn is. Kunde nog volgen?

Het is omdat het Hogere Zelf zich tijdelijk identificeert met het menselijk figuurtje (fysieke zelf)
dat ik het nog ni kan bevatten. En tegelijk de intentie dus om het via mijn fysieke ik het verhaal te beleven. Loskomen van die identificering & het Groter Bewustzijn innemen & het grotere geheel gaan zien, is de boodschap. En dit gebeurt automatisch op mijn eigen tempo zoals bepaald is. Mm.. ja watte.. Veel om te bevatten.

Ik (fysieke) ben de Beleving & niet de Creator. Ik maak thema's door, ik zit in die stukken, ik beleef realiteiten in een hoofdstuk die in het ontwerp/script staan vermeld. Geschreven & geregisseerd door het HGB. Dus de shit van nu.. is een schakel in het geheel. En is noodzakelijk & verbinding met mijn volgende belevenis. Dus ik mag dankbaar zijn voor de shit, ellende die ik meemaak, want daardoor reikte ik spontaan uit op fb voor persoonlijke ondersteuning & had ik nu dees gesprek..

En alles wat hierna nog volgt is weer een schakel voor de volgende. "Dus danku lelijk stukje dat gij der zijt" mag ik zeggen als ik nog eens dit zo ervaar.

Ja.. ik ben blij dat ik dit zo even heb opgeschreven zodat ik het nadien nog eens kan nalezen..

Dus alles is ok. Waar ik ook in terecht ben gekomen. Wat ik ook ervaar. Het nu is helemaal ok. En er hoeft niks anders want het is goddelijke bepaald = Heilig.

Comments