FLOW: het EINDE van JustBe & het vervolg

Eind juni voelde ik de impuls om mijn oude website www.justbe.nu van het internet te halen. Die website heeft mij sinds 2005 tot tiental jaren later, een plek gegeven om te delen. Naast mijn bestaande blogs die ik in die tijd ook actief had. JustBe was het resultaat van mijn eerste stappen in zichtbaarheid. Tonen wat ik graag deed & delen wou.

Website JustBe
JustBe via Woord& Beeld
JustBeing Insights
JustBeing Me 


Vanmiddag ontving ik een bericht van mijn admin dat het zover was.
JustBe als website is niet meer. Als je de url www.justbe.nu gebruikt, word je naar deze blog geleidt. Om de één of andere reden kan ik nog geen afscheid nemen van JustBe. Het is nog een onderdeel van mij.

Wat ben ik gegroeid, wat ben ik veranderd,
wat ben ik geëvolueerd!

Et voilà, da's alweer een stap in de richting van meer mijzelf zijn.
Ik ben destijds opgestart als:
JustBe en dat heeft zich geëvolueerd naar:
JustBe via Woord & Beeld toen ik mij vnl. bezighield met het uitgeven van mijn eigen wenskaarten. JustBe Insights toen ik meer en meer (digitale) inzichtkaarten ontwierp.
JustBeing Me toen ik meer & meer verlangde naar puur mezelf zijn. Mijn eigen leven creëren.

En omdat ik graag schrijf & deel wat ik meemaak aan ervaringen m.b.t. de wet van afstemming ben ik weer gaan schrijven en heb ik een blog omgevormd tot I ask & it is given..

En zo beste mensen, deel ik wat ik wil delen hier op mijn blog.
Hier kan ik overzichtelijk bijhouden wat ik deel. En dat voelt duidelijker beter aan dan op fb. De meeste mensen zien deze plek ook als mijn website.

Bij deze..


Comments