FEEL: EFFE ZAKKEN en zien waar ik goesting in heb


De eerste dag op mezelf op deze nieuwe plek to be voor de komende 18 dagen.
Het is hier stil, het is zondag én ik neem deze dag ook écht om te rusten. Om te zakken..
Gisteren was een drukke dag en ik had veel om mijn hoofd. De reizigers zijn vertrokken, ze zijn op de Thalys gezet in Antwerpen-Centraal. Daar begon hun avontuur.

Ik voel me hier thuis.. 

Klik erop voor vergroting

En vandaag is het op mijn gemak.. denk dat ik er sebiet terug in kruip. Laptop mee.. soezen, lezen, luisteren.. Het regent hier nu & ik zit lekker weer binnen met uitzicht op den hof. Mm.. ik heb ni veel nodig zolang er maar natuur om me heen is en ruimte en lekker vers eten en mijn laptop en .. voelen dat het goed is zo.  ❤︎

Fijne zondag iedereen!
Liefs Tania Maria

Comments