Lap, nog van da! Knap staaltje van energie

Ha! Hebt ge mijn voorgaande blogpost gelezen? Dan is dat zekers de moeite. Ik begon namelijk met die post te schrijven tot ineens de cursor op de opmaakpagina 'raar' begon te doen. Ik wilde iets wissen en vervangen en overal waar ik klikte verscheen er een opengeklapt window met opties. Ik werd er zot van! Zelfs op de desktop van mijn computer.. was dat window niet weg te krijgen. Ik kon geen enkele tekst wissen of aanpassen. 

Totdat ik ineens door had: "Oh, wacht es.. wie wordt ik hier gewaar?!"

Ik stelde de vraag luidop in de kamer. Want ja, ik pik makkelijk energieën op die me iets willen vragen of zeggen of laten weten. Energieën zonder lijf, zou je ook kunnen zeggen. :c) Anyways.. toen ik die vraag zo'n twee keer stelde werd ik ineens energie gewaar! 'Kiekevel effect' aan mijn benen. Zalig! Mmm.. 

"Oké, wat is de vraag, de boodschap, wat wil je?"

Eigenlijk wilde ik mijn blogpost schrijven: "Oké, laat me eerst mijn blogpost schrijven anders ben ik het vergeten. Kom nadien terug en laat het me dan weten." zei ik. En nee, eigenlijk wist ik dat ik in dat eigenste moment aandacht wilde geven aan de energie. 

Wat wil je? Stilte. Niks. Tot ineens.. "Ik wil .." erkend worden, dat wist ik ineens. Hmm.. zo bijzonder hoe makkelijk dat eigenlijk is als ik me ervoor openstel. 

"Oké, ik word je gewaar" zei ik. 

Ergens was ik bang dat de cursor nog dat opengeklapt window zou vertonen. Ik klikte mijn cursor in de tekst en hoppa! Gone with the wind! 

Een wonder zou je kunnen zeggen.

Ha, waar heb ik dit nog gezegd? Zonet in de vorige blogpost. ;c) 

- -

En jij?
Heb jij ervaring met het gewaarworden van energieën? Ben jij je bewust van de mogelijkheid dat energieën om aandacht vragen? Ga jij in de conclusie dat de computer 'verkeerd' of 'fout' is?

Comments