I am done!

Note: wat kunnen mijn bespiegelingen en keuzes aan jou bijdragen, nu meer dan ooit?
_ _

Ik ben eruit! 

Yep, ineens zie ik het.. na zoveel vragen gesteld te hebben aan mezelf, zie ik in dat ik in een groep wil passen waar ik niet in pas. Als enigste humanoid probeer ik, keer op keer als Being Me, te zijn amongst people die humans zijn.

Keer op keer loop ik ergens tegenaan.. Keer op keer zie ik de spiegeling, erken ik, wis ik en ga door. Omdat ik naast de onmogelijkheden, nog mogelijkheden zag. Tot nu.

Nu besef ik dat ik een vreemde eend ben in het geheel. Ik ben anders. Ik kies anders. Ik nodig mogelijkheden uit. Ik kies voor bewustzijn. Ik kies voor gewaarzijn. Ik kies voor weten. Ik heb mijn Ipov. Ik draag bij en investeer in mezelf en in de groep.

Echter.. is mijn investering in balans? Ontvang ik de energie (nog) de sprankeling dat ik erin steek? Nope.
Waar kies ik voor?
Iets anders. Instant schudden van mijn hoofd.. energie beweegt. Dat dus..

Het is het moment om anders te kiezen en liefst met mensen van vlees en bloed met een actief gewaarzijn en bewustzijn. I am done met het perspectief van onmogelijkheden. Ik ben klaar met het willen (in)passen bij mensen die anders in het leven staan dan ik. Ik ben klaar met mezelf daar steeds bij te houden.

Zij mogen hun perspectief houden én handelen en kiezen van daaruit. Ik vraag om wie of wat een bijdrage is aan de toekomst dat ik weet te creëren vanuit een ander perspectief.

En ja.. ik heb al gespiegeld.

Waar ben ik in tijd en ruimte diegene geweest die mijn omgeving wilde overtuigen vanuit overlevingsdrang? Vanuit beperking? Vanuit afleiders? Overal waar ik dat ben geweest vernietig en ontcreëer ik nu. rggbpp9sbb.

Overal waar ik in tijd en ruimte diegene ga zijn, vernietig en ontcreëer ik nu.
En ik erken.. (hoofd schudt) ik erken.. 1 2 3 (hoofd schudt) 4 5 6 (hoofd schudt) 7 (hoofd schudt, nek beweegt) 8 (nek en schouders bewegen) 9 (schouders bewegen) 10 (hoofd schudt, nek en schouders bewegen, kriebel op mijn hoofd, L voet die beweegt, ik schudt energie van me af..). Ik word een energie gewaar achter mijn nek.

Whoop whoop.. wat is er nu mogelijk? diepe zucht..

{enkele minuten laterr..}
 
Willen zij verandering? NEE
Willen zij een ander perspectief? NEE

Dan wie ben ik om te wachten tot.. én wachten op.. dat zij dat wel willen - zijn - doen?

Als er geen interne vraag komt, wie ben ik dan om daarop te wachten?
Om te verwachten dat zij dat wel gaan doen?

Dat zij gaan inzien hoe het nog beter kan?

Ik heb ém.. den angel, der uit!
 
instant zware energie, misselijk beetje, dense om mij heen, afwezig worden, duf, ..
Was ik onder invloed van deze energie?

demoon?
Mijn lichaam is zwaar, neiging om te slapen..

Overal waar ik in tijd en ruimte diegene ben geweest die wachtte op Godot en bleef verwachten dat de ander zou veranderen, vernietig en ontcreëer ik nu. rwgbpp9sbb
 
Overal waar ik diegene ben of ga zijn, die zonder vraag van buitenaf, gefrustreerd wilt zijn omdat de ander geen zin heeft, niks wilt aanpassen, geen interesse heeft, een andere visie,.. vernietig en ontcreëer ik nu x een godziljoen. rwgbpp9sbb
 
Oké, wat is er nu mogelijk?
 
Waar kies ik nu voor?
Wat zijn de oneindige mogelijkheden om uit te kiezen?

zucht..
 
 

Comments

  1. {enkele minuten laterr..}

    Willen zij verandering? NEE
    Willen zij een ander perspectief? NEE

    Dan wie ben ik om te wachten tot.. én wachten op.. dat zij dat wel willen - zijn - doen?

    Als er geen interne vraag komt, wie ben ik dan om daarop te wachten? Om te verwachten dat zij dat wel gaan doen?
    Dat zij gaan inzien hoe het nog beter kan?

    Ik heb ém.. den angel, der uit!

    (instant zware energie, misselijk beetje, dense om mij heen, afwezig worden, duf, ..)
    Was ik onder invloed van deze energie?
    een demoon, een energie dat me wil verhoeden om te veranderen?
    (Mijn lichaam is zwaar, neiging om te slapen..)

    Overal waar ik in tijd en ruimte diegene ben geweest die wachtte op Godot en bleef verwachten dat de ander zou veranderen, vernietig en ontcreëer ik nu. rwgbpp9sbb

    Overal waar ik diegene ben of ga zijn, die zonder vraag van buitenaf, gefrustreerd wilt zijn omdat de ander geen zin heeft, niks wilt aanpassen, geen interesse heeft, een andere visie,.. vernietig en ontcreëer ik nu x een godziljoen. rwgbpp9sbb

    Oké, wat is er nu mogelijk?
    Waar kies ik nu voor?
    Wat zijn de oneindige mogelijkheden om uit te kiezen?

    zucht..

    ReplyDelete

Post a Comment

Als je een reactie plaatst met je Google account hoef je niet te bewijzen dat je 'geen robot' bent.