Magie in beeld..

Note: wat kan mijn aanschouwing aan jou bijdragen? Wat kan de magie van de natuur in 
jouw leven creëren? Nu en in de toekomst.

_ _

Vandaag had ik een zonnebloempje - dat te ver is doorgeschoten in een te klein (voor nu) 
potteke - water gegeven. Want de blaadjes hingen slap. "Ocharme, kom es, zal u water geven." 
Ik plaatste het stengelke tegen de waterfles. 

Iets later was ik aan de telefoon en ik zag de 2 blaadjes zowaar bewegen. Ik concludeerde 
dat het wellicht door mijn spreken kwam, ik zat op 45 cm afstand.
Nog iets later bewoog het weer! 

Het stengelke met de blaadjes bijna horizontaal, bewoog en kwam op 1 cm van de waterfles 
te staan. Wow sèg was me da?! En nog iets later zag ik het gewoon nog rechter komen tot 5 cm 
van de fles vandaan zelfs tot tegen het gordijn aan - waarachter ik het verscholen had tegen 
de felle zon. 

MAGIE pure magie.

Dat heb ik nog nooit zo bewust waargenomen. blink blink
Wat was ik content dat ik aan de telefoon was zodat ik oog had voor de transformatie. 

De natuur(film).. en ik zat op de eerste rij!
;c)

Comments