FEEL: Minimalistisch leven in NL

Er is veel gebeurd sinds mijn laatste blogpost 25/3. Supervéél op korte termijn
En voor nu sta ik voor een verhuis, op 12/5 verlaat ik Kalmthout. Waar ik de laatste 6j een nieuw bestaan heb opgebouwd. Geen kat kende ik hier. Nu best wel veel toffe mensen waarvan sommigen aanvoelen als familie: Karolien, Carolina, Ines, Ria,..

Oud-Turnhout heeft plaatsgemaakt voor Nederland als volgende bestemming
Steeds weer vroeg ik het Universum wat mijn volgende stek zou zijn. 2x antwoordde het met Nederland. Ik weigerde, voelde weerstand. En besefte ik dat als dit mijn weg is dat ik het mocht aanvaarden. Stillekesaan kwam de kentering. Nu zeg ik volmondig JA.

En dat voor de komende 6 maanden als overbrugging naar mijn volgende bestemming
Ik verhuis naar een plek om verder te voelen waarheen mijn weg me leidt. Het liefst wil ik samenwonen met Peter. Mijn commitment is sterker dan ooit. Zekers na onze afgelopen 23d van intens samenzijn. Ik ben werkelijk veranderd & verander nog steeds: innerlijk & naar hem toe. Ik leer steeds beter te communiceren, eerlijk. Hoe kwetsbaar ook. Met geduld van zijnen kant uit. Ik leer steeds meer "aanwezig" te blijven als hij het geduld niet heeft of.. Oneindig veel liefde is er tussen ons. Ik begin nu pas door te hebben wat voor magie er tussen ons is. Hoe bijzonder onze verbinding. Hoe apart ook.

M I N I M A L I S T I S C H 

Ik laat mijn inboedel hier in Kalmthout of deel het uit
Enkel het meest gewenste neem ik mee. Ik voel dat het belangrijk is om te shiften. Meestendeel is al maanden ingepakt. En heb al ervaren dat sommige zaken misbaar zijn. Daarstraks voelde ik de impuls om ook mijn badhanddoeken & washandjes.. in te pakken om te ervaren hoe het is om met weinig (genoeg) te leven. Ik zag van de week nog inspirerende video's van Brittany over minimalistisch leven.

R U S T  I N  &  O M  M E  H E E N

Ik ben écht benieuwd naar wat het me gaat brengen. Meeste tijd reisde ik al met weinig spullen omdat ik gewoonweg met het OV ni zoveel kan meenemen. En sleuren is ook ni tof. Het lijkt mij plezant om met weinig mobiel te zijn. Loslaten dus & focussen op wat me aantrekt. Vrij(heid) kunnen reizen naargelang mijn/onze flow.

V R IJ  L E V E N  I N  D E  N A T U U R

Ik wil graag ergens in een natuurhuis(je) terechtkomen. Leren uit de natuur te eten & te koken. Mijn Kruiden/plantenkennis bij te schaven. Zonder huur, woonkosten, vrijwillig klusjes doen in ruil voor eten & inwoon. Tijdelijk voor korte of lange termijn. Hechte vriendschappen opbouwen. Eindelijk leren om manden vlechten, natuurlijke producten te maken e.a. handvaardigheden. Iets dat mij al jaaaaaren trekt!

Kennis & wijsheid delen met elkaar. Hechte vriendschappen opbouwen.
Reizen misschien..

Allezins de Vlaamse bodem voor enkele maanden achter me laten.
Sober & toch luxe ervaren. Zoiets dus.. komt in me op.

Wordt vervolgd..

Comments