INSPIR: how can I support the other & take care for myself?



Met horten & stoten
oefen ik met dit thema.

Mijn pijn die regeert, mijn onzekerheid & een gevoel van onveiligheid.
Wat maakt dat ik op die momenten snel in mijn vluchtneigingen zit.

Gett the hell out of here!

En toch ruimte maken voor de ander, de ander ondersteunen.. & mijn eigen gevoelens ervaren. Zorg dragen voor mijzelf. Dat levert écht op! Een uitdaging om elke keer opnieuw aandacht voor te hebben.

Als ik dan toch eens ruimte heb & veiligheid ervaar, dan voel ik ook de liefde, échte verbinding.
En momenteel voel ik daar iets van & voel ik compassie. En voel ik enige trots naar mezelf toe.

Deze mensen zijn écht een voorbeeld op vele vlakken & zekers om oprecht te relateren in vertrouwen support & in liefde aanwezig zijn.



Comments