Studio PUUR Beleven - JustBeing Me

Geruime tijd is de energie van vernieuwing aanwezig, een andere levensstijl. Anders. Ik ben in beweging en stem me telkens af op het leven dat ik kies. Ergens dit jaar had ik enkele knipsels bij elkaar gelegd in een collage. Het bleef liggen omdat ik het mooi vond en tegelijkertijd omdat iets mijn aandacht trok: de kleuren, het woord: Studio. En er was verzet.. ik wilde de nieuwe energie niet toelaten.

Het was anders.
Anders dan gedacht, verwacht..

Buiten mijn comfort. Buiten de zone dat ik jaren eigen heb gemaakt.
Net iets anders, iets meer luxueuzer. 

Elegant.

Elegant vraag om een andere stijl, energie, andere aanwezigheid.
Zo anders dan ik tot hiertoe had gekozen.

Verzet.

Een totaal andere naam voor mijn onderneming zou niet weergeven waar ik voor sta, wat ik uitdraag in de wereld. Hoe zouden de mensen weten wie ik ben, welke impact ik op de wereld wil hebben? En toch.. was daar de link, de verbintenis, het weten dat het zo zou zijn. Afgelopen weken, 2 maanden ben ik meer en meer in de toelating gegaan. Ben ik op zoek gegaan naar lettertypes en kleuren om een logo te maken. Een herkenbaar iets. Het logo is er nog niet, de praktijk staat er nog niet én ik start alvast en groei along the way. Dat is wat business en het leven eigenlijk zijn:

Eén
.
Kiezen, bijstellen en doorkiezen.
Creëren en genereren.

De samenvloeiing van JustBeing Me met Studio PUUR Beleven.
De website en vormgeving staat nog onder www.justbe.nu en blijft zo tot ik iets anders kies. Ik heb geen idee van de vorm waarin ik Studio PUUR Beleven ga aanbieden.

Dus bij deze.. 

Welkom op Studio PUUR Beleven - JustBeing Me.

Comments