Wat is de Access Consciousness Clearing Statement?

Een handvat dat ik dagelijks gebruik, is de Access Consciousness Clearing Statement. Het werkt energetisch en werkt zo snel als energie zelf is. Leuk leuk..

Van alle methodieken, doorheen de jaren, dat ik eigen heb gemaakt, ben ik een grote fan van
Access Consciousness. De handvatten worden aangereikt om meer gewaar te zijn.. bewust te
zijn van ons eigen weten.. ja JA! Dat werkt mega fenomenaal, voor mij toch..

Ik gebruikte de clearing statement meestal besmuikt bij mensen die zich (nog) niet bewust zijn
van hun oneindig potentieel. Omdat ik uitging van hun mogelijk oordeel: "Want ja, het klinkt
wel raar." Tot ik 2 weken geleden gewaarwerd dat ik die keuze achter me mocht laten én
de spiegeling
in een gesprek zag. De ander (in het gesprek) wordt uit zichzelf meer bewust
én verkent nieuwe modaliteiten.

Iets compleet nieuw kan het dus zijn voor haar, een nieuwe perceptie. Ha én ik hou me in!
Bij bewuste mensen zeg ik de clearing statement hardop én is directe verandering waarneem-
baar door zowel de ander als door mij.


Gedaan met mezelf klein houden én dus schrijf ik hier openlijk over de transformerende kracht
van deze 'energie eliminerende' uitspraak. 

Whoop whoop! Wat kan deze keuze (nog meer) voor mij creëren?

Als wat ik hier deelde, licht voor je is, sprankelend, ruimtelijk of een glimlach teweegbrengt.   

Check it out!

Engelstalige uitleg

Een video met Dr. Dain Heer, de mede oprichter van Access Consciousness.


 

Nederlandstalige uitleg

De Clearing Statement gaat als volgt:

Right & wrong, good & bad, POD & POC, all 9, shorts, boys & beyonds.

Kort geschreven: rwgbpp9sbb

Het is ontworpen om energieën op te roepen en deze op te lossen, te 'clearen', te elimineren.
Het is ontworpen om je logische brein te omzeilen. Als je 'alles in je leven' wat niet werkt met
logisch nadenken, had kunnen oplossen, had je dat dan niet al lang gedaan? Dus
hoef je het niet
te begrijpen om het te laten werken.

Het denken is slechts een klein onderdeel van wie en wat wij werkelijk zijn. In Access Consciousness gebruiken Ze vragen die uw aandacht leiden naar de plekken waar jij uw leven(senergie)
hebt vastgezet. De energie die daarmee bovenkomt kun je dan clearen, opruimen.

Met de Clearing Statement pakken we alle lagen, dimensies en andere niveau’s waar wij op
én vanuit functioneren. Het maakt al die plaatsen waar wij onbewustzijn en tegen-bewustzijn
hebben gekozen, zichtbaar en geeft na de eliminatie de mogelijkheid om een andere keuze
te maken.

De meeste Nederlandstalige facilitators gebruiken de Clearing Statement in het Engels omdat
deze zo ontworpen is wereldwijd zo wordt gebruikt.
De Clearing Statement is een 'Access
afkorting' voor verschillende energieën die we vragen om op te lossen.


Waar staan de verschillende afkortingen voor? 

Klik op onderstaande afbeeldingen om ze te vergroten.









 

Comments