LEF: vragen om wat ik wil hebben

Ik heb het door wat écht van belang is voor mij
en das écht durven vragen om wat ik wil hebben. Openlijk mijn wenslijst toonbaar maken. Zoals reeds zichtbaar is op deze plek. En toch, waar ik elke keer meer achter kom, is dat ik nog terughoudend ben. Oké, ik bied mijzelf, mijn kennis, unieke gaven vrij aan. Ik deel ze graag met anderen, die op het goeie moment op mijn pad komen. Omdat ik mij erop afgestemd heb, omdat de ander zijn/haar geïnspireerde actie volgt.

En effectief zeggen "Zie, dees wil ik graag" das dus nog een ander verhaal
Alhoewel ik al hele fijne ervaringen heb opgedaan inzake vrij weggeven & ontvangen. Met name door de fb groep Kalmthout Deelt. Ontstaan uit de verlangens van geïnspireerde mensen die eveneens Transitie in Kalmthout hebben opgericht. Kalmthout Deelt is een “weggeefwinkel” voor mensen van Kalmthout en omstreken. Ik kan hier dingen zoeken en vragen die ik wil hebben of kan iets (weg)geven. Ook mijn eerste kennismaking met het Weggeefplein van Kalmthout, enkele jaren geleden, was een héle bijzondere ervaring! Met zakken ging ik er naartoe om spullen een 2e leven te geven. En met zakken vol mooie spullen kwam ik weer thuis!

Wat een ervaring om gewoon aan de verschillende kramen te nemen wat ik wilde!
Een immense ervaring van vrijheid: kijken & voelen wat goed voelt om mee te nemen. Tegelijk heel fijn om te zien hoe anderen blij werden van de spullen die ik zomaar gaf. "Ooh ja, dat wil ik wel!" Om mensen te zien snuisteren & meepakken waar zij blij van werden.

Dees gevoel van (gast)vrijheid én van liefde ook wel, voelt zoo héérlijk.. 
daar wil ik meer & meer van! 

Ik stem mij dan ook graag af op de..
✪ Mensen die zichzelf het allerbeste in de hele wereld gunnen. Ingetuned zijn op ongelimiteerde middelen & mogelijkheden. Die rijkelijk geven wat ze aan overvloed hebben!
✪ Mensen die gul zijn & direct vragen om de vervulling van hun verlangen(s) omdat dit fijn voor hun voelt!
✪ Mensen die genieten van initiatief te nemen. En experimenteren met wat hun heerlijk lijkt om ervaring mee op te doen!


En vandeweek had ik het door.. dat ik schoorvoetend mijn verlangens hier deel
Elke keer denk ik dat ik duidelijk communiceer wat ik wil. Om er dan toch weer achter te komen dat ik mezelf toch nog terughoud. Niet openlijk vraag om wat ik wil. MY WISHLIST is een pagina met al mijn verlangens van het moment. Bovenaan prijkt "Giving the gift of thanks" wat verwijst naar de waardering dat ik wil ontvangen voor hetgeen ik geef. En eigenlijk wil ik méér. Ik wil al die dingen & ervaringen ontvangen, zomaar.. Ik wil er dus héél specifiek om vragen.

Want mocht ik geld vragen voor hetgeen ik geef
dan zou ik daar mijn verlangens mee vervullen. En vraag (meestal) geen geld want ik vervul liever direct mijn verlangens. Dus is het aan jou & de andere lezers, vrienden & familie om te voelen what delights you to give.

De reden is aan jou: 

❤︎ als waardering voor wie ik voor jou ben
❤︎ als waardering voor wat ik met je deel(de)
❤︎ omdat het fijn voelt om te geven
❤︎ omdat mijn wensen tot jouw ongelimiteerde mogelijkheden behoren
❤︎ omdat..

Dus.. kies ik de woorden die uitdrukken wat ik voel. 
En benoem ik openlijk wat ik nu wil hebben.

Gaande van mijn basisverlangens om elke dag vers eten in huis te hebben
*Lekkere groenten & fruit. Rijst, spaghetti.. bloem, suiker, wc papier..
*Dat ik het brood van Bakkerij Neys -Toon in Kalmthout kei lekker & voedend vind!
*Dat ik vrij wil wonen, van huur & andere maandelijkse onkosten.
* Dat ik vrij wil reizen en dus een keycard, railpass & ovkaart uploads wens.
*Dat ik graag naar de cinema ga (wat al jaren geleden is).
*Dat ik graag naar de sauna ga met mijn lief.
*Dat ik graag zomaar kado's wil kunnen kopen voor vrienden, familie & geliefde.
*Dat ik kei graag de chocola & pralines van Anne-Marie Chocolatier in Heide (Kalmthout) eet!
*Dat ik graag erop uitga naar de Ardennen of naar de zee! Om daar een weekend of week te verblijven in een chalet of appartement (van iemand anders..)
*Dat ik het super vind om lekkere thee in huis te hebben van Yogi Tea, PUKKA, Natural Temptation..
*Dat ik uitkijk naar de dag dat ik in een luxe zetel kan liggen & zitten.
*Dat ik eindelijk toe ben aan een fatsoenlijk 2p bed van Auping of ander zalig merk!
*Dat ik al uitkijk naar een eigen plek om te wonen, op een plek die helemaal is afgestemd op mijn preferences. Waar ik met plezier vrienden, familie & anderen uitnodig om samen te koken, aan het haardvuur te zitten brainstormen, Rumikub te spelen, te reflecteren over hetgeen mij bezighoudt. Waar ik met plezier privacy tijd deel met mijn lief. Waar ik graag alleen ben als de impuls daar is.
*Dat mijn Sociale zekerheid gedekt is, mijn Hospitalisatieplan, mijn Familiale verzekering.
*Dat ..

Zo dus.. 


Comments